fredag 27 april 2012

Week in the life -Torsdag

Här kommer gårdagens bilder som blev väldigt få:
Frukost framför datorn i nya rummet som jag redan älskar.
Jag skulle iväg och träffa vänner men på grund av mensvärk blev jag hemma och spenderade förmiddagen i pysselrummet. Som lunch gjorde jag samma som igår (pizza på tortillabröd)


På väg till stan efter lunch. 
Mitt humör var i botten så det var ingen trevlig eftermiddag på stan. Jag hittade i alla fall en almanacka och en väska vilket jag verkligem behövde. 

Middag: Hemlagad potatissallad, quornfilé och hembakt bröd

Vr så extremt sötsugen att jag provade att göra en sån där micro-kaka i kopp. Det var ingen hit tyvärr...
Kvällen spenderades med week in the life. Jag låg fem veckor efter så jag jobbade på att komma ifatt

Det känns lite tråkigt att dokumentera denna vecka eftersom den har varit så lugn utan några vikarie-jobb och dessutom har humöret varit ganska dåligt så jag har mest varit hemma men jag antar att såna veckor är en del av livet precis som andra.

KRAM! 







Inga kommentarer: