lördag 28 april 2012

Week in the life -Fredag

Igår hade jag en riktig "deppa ihop och tycka synd om mig själv dag" Här kommer några bilder i alla fall :-)
Vaknade till en riktig solskensmorgon, det var härligt! Jag åt muslifrukost vid datorn i pysselrummet. Passade på att snabbstäda lite eftersom jag skulle få besök
Klockan 10 hade jag ett planeringsmöte med D som jag paparazzi-fotade när han pratade i telefon utanför mitt hus, hehe

Efter mötet tog jag en kopp te på balkongen och försökte sedan bota min elaka nack/huvudvärk med min masagekudde som faktiskt hjälpte något

Lunch: Quornfilé, Foccaciabröd och sallad



Efter lunch deppade jag ihop ganska regält med mera huvudvärk och ett mail från Panduro där jag har sökt jobb att dom hade haft så många sökanden att jag blev bortsållad innan intervjun. Kladdkakebehovet blev allt större så tillslut var jag tvungen att baka så jag kunde tröstäta framför ett nytt avsnitt av vampire diaries

Jag pysslade ihop en anslagstavla till pysselrummet mitt i alla självömkan i alla fall

Sånt här väder ger mig alltid huvudvärk och lite yrsel...

Även om humöret var i botten hela eftermiddagen och kvällen så var kreativiteten i toppform, jag fortsatte  att jobba på några av tavlorna

Och så kämpade jag lite mot min ärkefiende "disken" Han tar över mitt kök hela dagarna, det är en evig kamp, Just när jag har besegrat honom ställer han sig upp igen :-)

Trött och deppig besämmer jag mig för att vakna med bättre humör imorgon...
...och det funkade. Idag har jag varit mycket gladare men den dagen får jag dela imorn för nu måste jag sova

Kram!

Inga kommentarer: