söndag 29 april 2012

Week in the life- Lördag

Jag vaknade bestämd att jag skulle ha en bättre attityd och inte deppa mer nu :-) Förmiddagen spenderades med lite hemmafix, jag experimenterade också med lite gips på canvasdukar

Det var verkligen dags för en runda med dammsugaren

Det värsta med att ha klippt lugg är att jag måste frisera mig innan jag går ut ;-)

Jag gillar verkligen min nya väska

En underbar eftermiddag med fina vänner

Jag kände mig huslig och bakade egna hamburebröd

Mumsig middag. Bönburgare med hembakt bröd och tillbehör

Jag bakade också två limpor av sandras underbara aprikosbröd. Recept finns HÄR

Kvällen avslutades med några avsnitt av serien "Hart of Dixie" och lite virkning

KRAM!

1 kommentar:

Pärlor & Stickor sa...

Helt otroligt.. Jag trodde vid första anblick, och jag fick titta två gånger att tavlan var broderad... =)