torsdag 26 april 2012

Week in the life - Onsdag

Vaknade 7.30. Frukost i nya pysselrummet

Fortsätta organiseringsprojektet... Ett nytt avsnitt av paperclipping roundtable hade kommit ut, det handlade dessutom om organisation, härligt!

Jag kom på att jag verkligen var tvungen att handla innan lunch för jag hade inget hemma. Det blev storhandling på ica

Underbart att fylla på kyl och skafferi

Lunch: Pizza på tortillabröd med fetaost, tomatsås, ananas och oliver

Efter mer organisering börjar det se skapligt ut i alla fall

Så himla skönt att kunna se vardagsrummet igen utan allt kaos :-)

Jag blev extremt skaparsugen så jag satt mig faktiskt och målade ett bra tag

Laga middag: Pasta med champinjonsås

Sen var det dags för körövning i församlingsgården, superhärligt!
Väl hemma var det bara lite datahäng och mys med Bosse-hamster kvar. Jag var till och med för trött för att blogga.

3 kommentarer:

Hulda sa...

Härlig dag! Och så fint du har det!

Susannesblogg sa...

Gillar din tavla med olika effekter. Är klänningen gjord av tyg med spets?

Christine sa...

Tavlan är underbar! Du är verkligen så himla duktig på det där! Försöker tänka ut hur du ska kunna leva på din talang :-).

Kram