tisdag 24 april 2012

Week in the life -Tisdag

Vaknade till solsken i min mya sovhörna. Först vaknade jag precis som igår halv fem. Efter att ha vridit på mig i typ en timme somnade jag om och vaknade jag inte förrän nio,,.igen!

Grötfrukost och facebook

Dags att ta fortsätta ommöbleringen... ghaaa va jobbigt

Te och samtal med underbar vän på balkongen i solen. Sen fortsätta flytta om.

Lunch: kesoplättar och ett avsnitt av switched at birth

Aj, jag klämde mitt finger när jag skruvade ihop ett skrivbordet

Buss till och från sjukgymnasten

Hemma fortsatte omorganiseringen sen middag: hembakt pitabröd med couscous, hommus och svarta bönor

Mera omorganisering och lite popcorn och flera avsnitt av switched at birth

Alla möbler på plats i alla fall...

Fortfarande låååångt kvar av organiseringen :-/

Sov gott!
KRAM

Inga kommentarer: