måndag 23 april 2012

Week in the life - Måndag

God morgon världen! Vaknade först halv fem och kämpade länge att somna om, sen vaknade jag visst 9.15... ooops vilken sovmorgon!

Frukost: Yoghurt och hemgjord musli och så lite facebook såklart

Fönstertvätt som har behövts läääänge

Brödbak

Resultatet blev superbra

Så underbart med en soldag. Jag planerar att gå på promenad men sen skjuter jag upp det
Försöker få fason på den här tavlan men misslyckas

Supergod lunch_ Potatissallad med morot, selleri och mozzarella ost, hemgjord hummus och nybakt bröd, mums!

Kollade några avsnitt av "switched at birth" en ny serie jag älskar

Virkade under tiden en liten mini-bakelse till markanden jag ska vara med på om två veckor
Mellanmål: samma som frukost

Fick för mig att byta plats på sovrummet och pysselhörnan... det värsta när jag får en nsån idé är att jag måste verkligen prova på en gång.

Efter middagen = rester från lunchen, kom jag äntligen ut på promenad

Underbart promenadsällskap hade jag också, som dessutom följde med in på lite kvällsmusli och te

Lite kvällsmys med Bosse

Bedtime i min nya lilla ofärdiga sovhörna

Sov gott alla!




1 kommentar:

Manduzana stickar sa...

Åh, texten på tavlan är från Rent va? Jag äääälskar den!