söndag 28 april 2013

My 30-Day Blog Love Affair # 23 (dax att pricka av igen)

Så har det då blivit dags att pricka av. Som vanligt underskattar jag hur lång tid vissa saker faktiskt tar så jag har inte alls hunnit med allt jag hade tänkt men jag försöker att tänka good enough!

FUN
* Scrapbooka

Nepp, inte denna helg
* Göra klart en tavla

Nepp, undrar om den någonsin blir kvar, hehe
* Läsa bok och dricka te i solen om den behagar komma fram :-)

Nepp, solen sken bara när jag sysslade med annat
* Sticka/virka

Japp! massor... yey!


DONE
* Städa

Japp, tillräckligt mycket i alla fall
* Handla mat

Japp!
* Laga matlådor

Japp, hela 14 stycken!
* Köpa jord och plantera om mina växter

Japp!
* Betala räkningar

Japp, så himla skönt det är verkligen såååå tråkigt fast att det går så himla fort
* Svara på viktiga mail

Japp!
* Fota lite skapade grejer till bloggen

Nepp!


Jag har haft en härlig helg. Lördagen gick åt att sjunga och förberedelse inför detta, så himla kul! Varje gång jag står på scen så kommer jag ihåg hur mycket jag älskar det.
Hoppas ni har haft det bra också.
KRAM!

Inga kommentarer: