onsdag 16 januari 2013

Nördigt värre...

Jo då ni ser rätt, det är Kristen Stewart på bilderna...

För mig är det viktigt att scrapbooka saker ur verkliga livet och hur skulle jag då kunna utelämna att scrappa om mina känslor inför Twilight ;-) Ni som känner mig vet ju hur besatt jag är av dessa  böcker och filmer och ni som inte känner mig kanske anar hur nördig jag egentligen är. Denna layout handlar om varför jag tycker så mycket om karaktären Bella Swan. Det är något med den karaktären som gör att jag både identifierar mig med, och inspireras av henne trots att jag är mer än 10 år äldre. Kristen Stewart gör en så klockren tolkning av Bella att det var självklart att ha henne med på bilderna till denna layout. Ibland tänker jag att det bara finns en till person förutom jag som verkligen känner Bella och det är Kristen Stewart ;-)... haha jag varnade ju er att det skulle bli nördigt.

Hoppas ni har haft en fantastisk dag
KRAM!

Inga kommentarer: