måndag 9 april 2012

Idag...

... har jag scrappat hela dagen med goda vänner, så himla underbart. 5 layouter lyckades jag pyssla ihop bland annat den ni kan se ovan.

Idag funderar jag också kring det där hur man kan leva sitt liv som man faktiskt vill och inte låta den enklaste vägen eller slappheten bestämma. Det är svårare än man tror att prioritera det man verkligen vill göra. Tre saker jag vill just nu som jag har svårt att få till är:

1. Jag vill lära mig att äta långsamt så jag kan njuta av det jag äter och bli mer medveten (inte bara ösa in i munnen och svälja halvtuggat)
2. Jag vill återinföra yogan i mitt liv utan att min andra träning blir lidande
3. Jag vill bli mer ordningsam så att jag får mer tid att göra det jag tycker är kul

Så himla svårt ju! I min strävan efter detta övar jag mig på att stänga av datorn klockan 21 så jag får mer tid till annat. Oj... nu är den visst 5 minuter över. Sov gott och tusen tack för alla fina kommentarer ni ger mig. En annan sak jag vill ta mig mer tid för är att besöka era bloggar.
KRAM!

Inga kommentarer: