tisdag 20 mars 2012

Att scrappa historier

Den här layouten gjorde jag på scrapträffen. Jag blev inte supernöjd med den och den är inte riktigt min stil men jag är så glad att jag gjorde den ändå.
Detta är en historia jag har velat berätta jättelänge och nu finns den äntligen i mitt album och det är jag så himla glad för. Berättelsen handlar om att min brorsdotter har samma namn som en kvinna långt tillbaka i min släkt. Det är också berättelsen om att jag skulle döpa min första dotter till det namnet men när finaste brorsdottern föddes "gav jag bort" namnet till hennes föräldrar.

Jag längtar efter att scrappa mer viktga historier, det är så kul att bläddra i albumen och se berättelserna som är en del av mitt liv och min livshistoria.

Jag hoppas ni har haft en härlig dag
KRAM!

Inga kommentarer: