torsdag 26 januari 2012

Project life -vecka 1

Först och främst vill jag säga TACK för alla fina, kloka kommentarer på förra inlägget. Jag tänkte skriva lite mer om det imorgon.

Jag har börjat med project life som är ett projekt många scrappare håller på med. Man kan lägga upp det på lite olika sätt och jag har valt att scrappa utvalda saker från varje vecka det här året, både stora saker och små vardagliga detaljer. HÄR kan ni läsa mer om projekt life.

Egentligen hade jag velat köpa det vanliga kitet som går att köpa till men det finns inte att få tag på så lätt i Sverige och dessutom har jag inga pengar. Istället valde jag att köpa delar ur det digitala kitet och skriva ut det här hemma. HÄR kan man köpa det digitala kitet.

Här är öppningssidan i albumet. Jag scrappar i delade plastfickor. Jag har utgått från vanliga med 4x6-fickor och sen bara sytt extra avdelare med symaskinen

Här är första veckans uppslag




Jag hoppas ni har haft en härlig torsdag för det har jag haft :-)
KRAM!!!

2 kommentarer:

Myricas Farmor sa...

Så fint det blev med dessa små rutor, fint.
HA en trevlig helg
kram

Hegu sa...

Vad roligt att du också hoppat på detta! Jag hoppas att kiten kommer in på amazon i veckan så att jag kan beställa plastfickor. Har börjat lite smått ändå...:)

Kram