onsdag 27 juli 2011

week in the life tisdag och onsdag

Här kommer en sammanfattning av gårdagen och idag...
Tisdagen påbörjades 06.05 med gröt linfrö och solhavre som vanligt. Efter det lite te och så morgonträningen till the good wife 

så här trött var jag innan träningen (och efteråt också för den delen) 

Förberedelser infördagens arbete 

Piffning efter duchen 

08.30 redo att åka iväg 

Fullpackad och klar... 

Proteinsmoothie på jobbet eftersom vi inte hade bär hemma så jag stannade på ica och köpte det.  

Möblerade lite, David fixade så jag numera har nät på jobbet, sen lite lunch bestående av sallad, keso, vegetarisk bacon och getost

mitt nya arbetsbord 

arbete med tavla 

18.00-21.00 var det make n take med många härliga deltagare. Kom sedan hem och stupade isäng efter en snabb bloggning.

IDAG 

Tog sovmorgon till 8.00. Åt grötfrukost och tränade men var så himla trött. Jag beslutade mig för att äta tidig lunch hemma eftersom jag redan var hungrig. Tröttheten blev bara värre så jag vilade mig ett tag i baden baden och drogade mig samtidigt med kaffe... 

Lunchen bestod av quorn filé med creme fraichesås i ugn, jag åt i TV-soffan, det fanns ABSOLUT INGET att se på TV klockan 11 på en onsdag

mmmmm kaffe. 

Efter kaffeboosten tog jag mig iväg till jobbet och fortsatte arbetet på tavlan jag håller på med. Gårdagen slutade med att jag målade över alltihop så idag började jag om från början

lite innan 16 kom David och mötte mig och vi tog en ganska lång runda på stan som startade på Bosses glassbar (mangosorbet till David, vatten till mig, hihi) 


Det är svårt att hitta kläder jag gillar och som jag trivs i men några grejer hittade jag allt. Efter shoppingturen som avslutades med lite yrselattacker antagligen pga hunger slappade vi lite på jobbet och åt av det som fanns där. Jag deppade lite efter att ha sett mig själv i provhytten och tröståt wafers, haha!

Sen cyklade vi hem och nu ska jag sova.
KRAM PÅ ER ALLA FINA BLOGGVÄNNER! 

2 kommentarer:

Sandra sa...

Haha, dricker du kaffe? Jag trodde du var en inbiten te-drickare! Där ser man! ;-)

Kan man få en privat genomgång av make and take´n? Såg ju jättekul ut! :-)

Villa Frejas bokblogg sa...

Det där kaffet mitt i kändes oerhört viktigt så som du håller igång :)