fredag 29 juli 2011

week in the life fredag

Här kommer dagens sammanfattning...
snoozade till 6.30 idag, jag var så himla trött. Efter grötfrukosten börjadejag plugga och blev sen så hungrig att jag fick dricka proteinsmoothin innan träningen idag. Jag tränade till ett avsnitt av Fame. Jag beslutade mig för att vara hemma idag eftersom jag hade så mycket plugg att göra, jag läser en sommarkurs i att omtolka litterära klassiker (alicei underlandet och stolthet och fördom) Paralellt med pluggandet har jag tvättat.

Lunch i tv-soffan, kesoplättar...mmm 

På eftermiddagen såg jag om alice i underland filmen som ingår i min kurs. Jag drack kaffetill det  eftersom tröttheten vägrade att släppa. Samtidigt klippte jag filt som ska bli handgjorda scrapbooking dekorationer. 

Senare gick vi till affären... 

hittade ett passande fönster som reflekterade tillräkligt för att ta ett porträtt 

jodå jag är sååååå naturlig framför kameran...haha 

Det bästa med min nya klänning är att det är så mycket vidd i den  att den snurrar superbra. Det dumma är att jag intekan snurra längre utan att bli galet yr, närjag var liten kunde jag minsann... Efter affären blev det middag -grekisk sallad och några sesamnuggets, ett avsnitt weeds, lite stickning och datoriserande

avslutade med en proteinsmoothie och bloggande.

Dagen i siffror
4 maskiner tvätt har blivit tvättade
2134 ord har blivit skrivna i vår lilla gruppuppgift på sommarkursen
3 koppar te har blivit druckna 
5 facebookstatusar har blivit skrivna
2 sms har blivit mottagna (ett från telenor och ett från ellos...wohooo!! hehe)
34 mail har mottagits, mest nyhetsbrev men också några gulliga bloggkommentarer och facebook meddelanden
1 nytt projekt har påbörjats
0 projekt har slutförts :-)

Hoppas ni har haft en härlig dag! 

1 kommentar:

Kajsa sa...

Kan man inte få se ett smakprov av tavlan?! :D