fredag 8 juli 2011

bloggstafetten gäller såklart fortfarande även om jag har bytt blogg

HÄR ÄR "REGLERNA":

* Gissa hur länge jag kommer att klara av att skriva nya blogginlägg. Kommentera detta inlägg och skriv vilket datum du tror att jag kommer att missa på.

* Om din gissning ”går ut” får du naturligtvis gissa på ett nytt datum.

* Du får bara ha ETT aktuellt datum åt gången

* Du får inte gissa på ett datum som någon annan redan tagit, om två gissar samma datum så vinner den som först lämnade gissningen.

Tipsa gärna om tävlingen i din egen blogg!

Den som gissar rätt vinner ett hemligt pysselrelaterat pris.
Lycka till och hoppas ni hänger på.

De gissningar som finns från gamla bloggen är:

  • Botti:27 juli
  • Stjernfall: 24 juli
  • Agneta: 30 Juli
  • Bitte 18 Juli
  • Sara 17 Juli
  • B: 11 juli
  • Nystanet 31 juli

Det är bara att komma med fler gissningar om du vill vinna


5 kommentarer:

Kajsa sa...

Jag gissar att det håller till den 2 augusti (min namnsdag, för övrigt :P )!

CT sa...

Jag gissar på 13 augusti! Tror nog att du kommer komma ihåg att blogga varje dag nu i början.. =) Kram!

Johanna Thelin sa...

Jag tror att du missar den 5/8.

Ha det bra i sommarvärmen!!!

susanne sa...

Jag gissar på 22 juli

Kellis sa...

Jag gissar på den 3:e augusti! Som någon sa, nu i början kommer du nog komma ihåg att blogga...=)

Kram/Kathleen