lördag 14 juni 2014

Oh yes, I'm thriving

Oj va längesedan det var jag bloggade, jag har varit alldeles för upptagen med att leva mitt fantastiska liv. Såååå mycket har hänt och mitt lilla ord för 2014 känns helt perfekt (för er som inte minns är ordet "Thrive")

Sedan jag skrev senast har jag och min T både tittat på hus, köpt hus och sedan en vecka tillbaka flyttat in i vårt hus. Det är så fantastiskt och vi trivs så bra.


Jag har också blivit DT-medlem på bloggen swe-scrap vilket känns väldigt ärofullt och kul. (swescrapbook.blogspot.se)



Den största nyheten är dock att vi väntar barn. Det är beräknat till december så det är ett tag kvar men vi är så himla lyckliga. En av översättningarna för ordet "Thrive" är ju "frodas" och det gör jag verkligen nu, hihi!


Ursäkta att bilderna hamnade lite här ovh där. Jag bloggar för första gången från ipaden och jag förstår inte hur jag kan ändra layouten :) Min förhoppning är som vanligt att jag ska komma igång med bloggandet igen men vi får väl se hur det hela utvecklar sig.
Kram/v

1 kommentar:

Hulda sa...

Grattis till både bebis och husköp! 2014 verkar vara ditt år! :-D