söndag 7 april 2013

My 30-Day Blog Love Affair #5 (dax att pricka av)

Wow! var tog helgen vägen? Nu är det dags att pricka av min lilla lista jag gjorde i fredags. Eftersom gårdagen mest gick åt att ha huvudvärk så hade jag inte så mycket tid som jag hade hoppats men det känns ändå som en lyckad, fin helg.

FUN
* Scrapbooka
Japp! Jag hade hoppats på att hinna sitta lite till fast det hoppas jag ju alltid ;-) Det var härligt att sitta ett tag med mina foton och grejer.

* Göra klart en tavla
Nepp! Det får bli nästa helg eller i veckan... eller nån annan gång, hihi!

* Läsa bok och dricka te i solen
Nepp! men jag har suttit i soffan, druckit te och stickat och det var härligt det med.

DONE
* Städa
Japp! Det värsta med att städa är ju dock att jag bara upptäcker hur mycket som egentligen borde göras...

* Skicka in min ansökan om examen


Njapp! Allt är färdigt och ligger i väskan, det ska bara frankeras och postas imorn. Hurra va skönt det känns, det är ju typ 5år sedan jag var klar så det är verkligen på tiden.

* Deklarera
Japp! Åh va härligt det känns!

* Fixa min cykel
Njapp! Jag har försökt allt jag (och pappa) kan så förhoppningsvis är det luft i båda däcken imorn så jag kan cykla till jobbet.

* Källsortera
Japp! Hurra! Vilken lättnad att bli av med alla påsar

* Kasta min julgran som fortfarande står på balkongen
Japp!

Det känns som en väldigt produktiv helg. Det mystiska är att det som tog kortast tid att göra var både jobbigast att ta tag i och skönast att bli av med (deklarera och fylla i examensansökan) :-)

Hoppas ni har haft en härlig helg och att måndagen blir super!


KRAM!

Inga kommentarer: