torsdag 25 april 2013

My 30-Day Blog Love Affair # 21 (blomster)

Jag är just hemkommen från en fantastisk tjejkväll i kyrkan där vi, guidade av Linköpings egna "Ernst": Tomas Malm, fick skapa blomsterkrans dekorationer...
Det är liste svårt att fånga på bilde exakt hur den ser ut, den är menad att ligga som dekoration på vardagsrumsbordet


Ser ni provröret? Det är så fiffigt att kransen har 5 små provrör i sig där man kan sätta i nya frächa blommor när man vill.

Eftersom jag inte använde några rosor  till min krans fick jag med några hem och superinspirerad som jag var blev jag tvungen att göra en liten minikrans av grenar att ha kring en liten bukett också innan jag kröp till sängs :-)


Åh vilken härlig dag och kväll jag har haft, nu somnar jag med ett leende på läpparna!

Inga kommentarer: