söndag 21 april 2013

My 30-Day Blog Love Affair # 18 (dax att pricka av)

Så var det dax arr pricka av helglistan igen...

FUN
* Scrapbooka

Japp! Jag har fortfarande väldigt svårt att komma igång med scrappandet dock så jag vill försöka att prioritera mer scraptid i framtiden.
* Göra klart en tavla

Nepp! inte denna helg heller
* Läsa bok och dricka te i solen om den behagar komma fram :-)

Japp! Och underbart var det också. Jag får alltid känslan av att solen aldrig kommer att komma tillbaka såna här vårdagar så jag vill mest sitta i den hela dagen. 
* Sticka/virka

Japp! Det har blivit en hel del "rutor" på min blivande pläd

DONE
* Städa

Japp! En snabbstädning blev det men nu är jag redo för en ny vecka
* Laga matlådor

Japp! Jag lagade bara bönbiffar till ca 4 måltider men det får räcka som tillskott i frysen
* Redigera och sortera bilder till bloggen

Japp! Jag ar en liten hög layouter som måste fotas men det får väl bli nästa veckas projekt
* Plocka fram vårkläder

Japp! Nu ska dom bara tvättas också...
* Blocka min sjal

Japp! Jag hade lite ont om knappnålar så det var lite knepigt men nu ligger den utspänd och väntar...
* Fylla i min tidrapport som är väldigt försenad

Japp! Nu ska den bara postas
* Slutrapportera till buzzador

Nepp! Men jag tänkte göra det precis nu innan jag somnar


Hoppas ni också har haft en härlig helg. Min blev en riktig slapparhelg eftersom min trasiga cykel satte stopp på alla övriga planer jag hade.
KRAM!

Inga kommentarer: