söndag 14 april 2013

My 30-Day Blog Love Affair # 11 (dax att pricka av)

Igår var jag så trött att jag inte orkade blogga men istället för att bryta min utmaning (som går ut på att blogga varje dag i 30 dagar)som jag brukar göra när jag missar något, så väljer jag att bara fortsätta som att ingenting har hänt. Denna attityd är verkligen något jag vill använda mig av mer i mitt liv. Att rycka på axlarna när saker och ting inte blir som planerat och bara gå vidare som att ingenting har hänt...

Nu är det dags att summera helgens listor. Det blev en hel massa kul gjort i helgen som inte stod på listorna därför hanns inte heller allt på listorna med :-)

FUN
* Scrapbooka

Nepp! förutom digitalt till mitt MMEW-album

* Göra klart en tavla
Nepp! Men det kommer ju fler chanser, hihi!

* Läsa bok och dricka te i solen om den behagar komma fram :-)
Nepp! men detta hoppas jag på att göra i veckan istället då visst solen ska lysa destå mer

* Sticka/virka på mina nya projekt
Japp! Åh va kul det känns att jag stickar och virkar igen

DONE
* Städa
Japp! Som vanligt känns det som att det skulle behövas en riktig grundlig vårstädning men jag försöker att acceptera att lite är mycket bättre än inget :-)

* Laga matlådor
Japp! Två olika sorter, många lådor var, det känns bra.

* Plocka fram vårkläder
Nepp! Det var ju så kallt att det inte kändes så motiverande

* Komma ifatt i mitt "move more, eat well album"
Japp! Åh va skönt det känns att vara i fas

Jag känner mig väldigt nöjd med min helg som innehöll goda vänner, sång, bio, lite twilightläsning, lite Ally McBeal, mm. Hoppas ni också har haft det fint.
KRAM!

Inga kommentarer: