tisdag 6 november 2012

så trött, så trött


Just nu är jag så himla trött att inget blir gjort. Det måste vara mörkret för det känns som hela jag har gått in i något slags hösttempo som går låååångsamt. Mest jobbigt tycker jag det är att jag inte får till någon som hellst träning. Jag VILL ju... men när jag försöker ta tag i saken så går det bara inte, hela jag är för trött helt enkelt....

En annan sak jag blir frustrerad över är att jag inte kan hålla iordning hemma när jag är så här trött, jag bara släpper grejer när jag inte behöver dom mer och orkar sen inte städa undan... är det inte skumt att man fortfarande kan ha ett sånt beteende när man är 30 år?!? Det tycker i alla fall jag, när ska jag bli vuxen liksom ;-)

Fast mitt i all trötthet är jag så glad
Jag är glad över mitt härliga jobb
Jag är glad över alla underbara männsikor jag träffar om dagarna
Jag är glad över själva livet kanske är det därför tröttheten skapar sån frustration, jag vill ju suga ur så mycket jag kan och uppleva allt med hela min själ.

Inga kommentarer: