måndag 15 oktober 2012

Några layouter och så David Allen

Idag vill jag först och främst dela några layouter jag skapade på scrapträffen som var i Linköping för några veckor sedan. Jag blir alltid förvånad och frustrerad över hur lite jag hinner med på två dagar men det var en riktigt härlig träff hur som hellst






Har ni förresten hört talas om David Allen? Han har hittat på ett system och skrivit en bok som heter "getting things done (GTD)" Jag har just köpt den boken och hoppas innerligt att jag ska bli en av dom där omvända som fullkomligt ÄLSKAR detta system och lovordar det som en underbar livsförändring. Jag söker ju något som hjälper mig att skapa struktur så att jag inte behöver vara så stressad och tankspridd hela tiden. Jag håller tummarna att detta ska hjälpa.



Idag har jag även påbörjat ett virkprojekt, hurra! Detta är det första sedan jag skadade mig tumme och det går ganska trögt och långsamt men jag hoppas att det ska släppa snart. Förhoppningsvis ska det bli ett virkmönster av det hela som också kommer att leda till en decemberutmaning, men mer om det senare :-)

Jag hoppas ni har haft en härlig dag
KRAM!

Inga kommentarer: