onsdag 19 september 2012

Gästdesigner

Den här månaden är jag superstolt gästdesigner hos Mollys scrapbooking. Jag fick äran att skapa med septemberkitet som är helt fantastiskt, åh va jag blir inspirerad av det. Det känns nästan som att layouterna scrappar sig själva tycker jag :-)
Här är min första layout jag har skapat med kitet som heter "Bevara minnen" Det finns i skrivandets stund 3 kit kvar  i Mollyshoppen så skynda dit vettja, klicka HÄR för att komma direkt till sidan där kitet finns.



Idag har jag varit hängig och hostig så tyck lite synd om mig är ni snälla ;-) Det är så frustrerande när inspirationen är på topp men orke är i botten. Idag blev det bara soffhäng när jag kom hem fast att jag var superinspirerad att pyssla,
Jag hoppas ni är friska och har det bra.
Kram!

Inga kommentarer: