måndag 18 juni 2012

Train-along


Just nu är jag med i en train-along som pågår hela sommaren. Det är så himla kul och peppande. Varje dag klockan 22 presenteras morgondagens pass. Det beskrivs som "Fokus på enkla övningar som funkar i vardagen. Få upp vanan att träna i vardagen." Två dagar har jag kört nu och jag hoppas på att motivationen hänger kvar. Det är så fantastiskt att ha en hel grupp på FB att peppas av också. HÄR kan ni läsa mer om ni vill.

Detta har också fått mig mer motiverad att ta upp min vanliga träning på crostrainern och mina yogapass så än så länge känns det väldigt bra men jag försöker vara snäll mot mig själv så jag inte ställer upp för höga krav som gör att jag sen kan mobba mig själv för om jag inte klara det eller tappar motivstionen, det är något jag verkligen jobbar med att undvika. Tänk att det är så svårt att vara snäll mot sig själv...
Hoppas ni har det fint
KRAM

1 kommentar:

Susanne sa...

KUL att du vill vara med :)