måndag 5 mars 2012

Just nu...

... Bloggar jag utan bilder eftersom photoshop inte är installerad på nya datorn
... Är jag överlycklig att jag ska på scrapträffen i helgen som kommer tack vare en fin vän som bjuder mig på hela galejet :-) Har jag sagt att jag är oerhört tacksam över mina fina vänner?
... Arbetar jag på förra veckans uppslag i project life
... Oroar jag mig för att jag aldrig ska få ett jobb
... Är jag ganska glad och nöjd trots allt
... längtar jag efter att lägga ner mer tid på bloggen men jag har visst lite svårt att prioritera
... längtar jag efter rutiner och goda vanor i mitt liv, varför ska det vara så svårt att leva som man vill?

Hur har ni det just nu?
KRAM!

3 kommentarer:

Malin/malwa sa...

Då ses vi i helgen! Kul! :) Och grattis till att ha så fina vänner!!!

Mahlin78 sa...

Vad härligt att få bli bjuden på en scraphelg av fina vänner!!!

själv håller jag på och kravlar mig upp ur virus-träsket, eller så är det den elaka influensan.... Men snart är jag förhoppningsvis på benen igen!

Soliga vårkramar!

Sandra sa...

Själv försöker jag hitta ork och inspiration att packa scrapväskan. Det sista brödbaket är avklarat inför träffen och namnskylten är fixad, så nu är det bara packningen jag måste ta tag i. Den måste med imorgon om jag ska kunna promenera dit på lördag!
Ses på lördag!