tisdag 13 mars 2012

Bilderna från igår...

Underbara vänner och nattgäster påväg hem

Massor att packa upp efter helgen

Hur kunde jag få så här mycket disk?

Utsikt från köksfönstret

Mat på balkongen i solen, Ugns-kesopannkaka. mums!

Första vårdagen, tänk att man kan cykla utan jacka... det är fantastiskt det


Träffa söta vänner
Hämta en tredje liten vän i skolan och promenera hemåt i solsken

Lyxfika hos vännerna, åh va jag älskar skogaholmslimpa

Så här ser min kamera ut

Gröna påsen stod utanför dörren

Så här stökigt ser det ut i soffhörnet innan läggdags.

Hoppas ni får en underbar dag idag!
KRAM


1 kommentar:

Stina Glaas sa...

Vad kul att se tavlorna på väggen! Din "I have an idea" är mycket större än min. Och svart. Min är ju röd. :-D

(Såg just att du har min blogg under rubriken "blogga om scapbooking". Hahaha!!)

Stor Kram!!