onsdag 15 februari 2012

Vårtecken


Jag planterade några pärlhyacintlökar förra veckan för att påminna min om att våren faktiskt är på väg. Det är härligt att ljuset börjar komma tillbaka men den här extra snön som har kommit kunde jag banne mig ha klarat mig utan :-)

Idag har jag börjat läsa boken "unlimited" av Jillian Michaels. Jag har bara läst ett kapitel än men åh vilken fantastisk bok det verkar vara. Hon är en riktigt klok och fin människa tycker jag.

De senaste dagarna har jag lyssnat på hennes podcast också och jag säger bara wow! Så mycket kloka ord och råd, precis vad jag behöver i mitt liv just nu för att komma vidare och skapa något nytt, det liv jag vill leva och längtar efter. HÄR hittar ni podcasterna, lyssna om ni har tid vettja.

Nu är det dags att sova, var tar kvällarna vägen egentligen?
KRAM

Inga kommentarer: