måndag 30 januari 2012

Just nu...

...går det sådär med mina hälsosamma matvanor

...har jag blivit lite bättre på att stänga av och göra en sak i taget

...försöker jag verkligen att vänja mig vid att göra saker i tystnad utan tv-brus och det är riktigt skönt

...längtar jag efter att återupprätta en dygnsrytm jag trivs med (sova 22 och upp 06 är det ultimata för mig men det  känns som ett ganska orimligt mål)

...vill jag börja blogga mer om mitt liv, mina tankar och känslor, inte bara om mitt skapande

...vill jag verkligen ha ett jobb

...är jag oerhört tacksam för alla fina kommentarer jag får i bloggen och vill ta mig mer tid att svara och besöka era bloggar

...känner jag mig ändå ganska nöjd med livet

... vill jag virka mera

...längtar jag efter att göra om lite på bloggen

... vill jag dela vecka tre i mitt project life projekt



...ska jag gå och lägga mig
KRAM!

1 kommentar:

Sandra sa...

Jag blir så sugen på project life jag med! Men kanske inte just nu... Om du inte kommit på rätt spår med maten igen än så tror och hoppas jag att du får ny inspiration på onsdag!
Kram, Sandra