onsdag 28 december 2011

Visst är jag fin...

... i mitt nya förkläde jag fick av fina vännen S. Jag är så lycklig över detta, som jag har önskat mig och grämt mig över att jag inte köpte det själv.Nu har jag ett och det känns som att jag vill ha det på för alltid :-D Jag ska ha det som pyssel-förkläde tror jag så kan jag ju ha det väldigt ofta i alla fall, hihi!

Jag tog mig upp i morse och morgonyogade så nu är det bara att hålla fast vid denna nya rutin också :-) Jag fick många goda råd och tips av fina Marie också så nu känner jag mig väldigt peppad.
Nu ska jag diska lite sen sova så jag orkar scrappa hela dagen imorgon.
KRAM!

4 kommentarer:

frisky frog sa...

Underbart!

Aase sa...

Vilket snyggt förkläde, gillar mönstret och att modellen kommer tillbaka Min mamma hade den modellen förr i världen :)Bra att du kommit igång med yogan på morgonen!!

Ha en bra scrapdag!! Kram Aase

Jaana sa...

Ja; jättefin ! Och din blog är fin med, ville bara tala om det !

Villa Frejas bokblogg sa...

Så snyggt.