lördag 31 december 2011

Några ögonblick från 2011

Januari
I Januari 2011 började jag min strävan efter att hitta balans i livet. Jag gick en wellnesskurs och fick en bra start på det nya året.

Jag påbörjade också Ali Edwars kurs Yesterday and today:
och så kom Sven till världen...

Februari
I februari skapade jag min första tavla:
Det var också då jag var på Mollys dop vilket var ett stort steg för mig och min ångest. Jag hade ju innan dess inte vågat gå bort på fest på flera år, äntligen börjar livskraften komma tillbaka :-)
Mars
I mars började jag må bättre på allvar och kunde börja hitta på saker igen. Jag hängde mycket på Designat och blev världens lyckligaste DT-medlem där.

April
I april gick jag min första she art kurs

och så var det påsk som firades hemma hos oss vilket var supermysigt

Maj
I maj såg mitt pysselrum ut såhär:

och så var jag på ett härligt bröllop

Juni
I juni körde jag en "använd det du har utmaning" 

Och så var jag på kalas

Juli
I Juli påbörjade jag en ny kurs

Och så startade jag mitt företag och flyttade till denna bloggen

Augusti
I augusti körde jag virkalong på bloggen

Och så var jag med i en cybercrop på my scrapbook nook som jag vann :-D

September
I september fick jag mitt älskade halsband av min fina vän

och så var jag med på Ellas boot camp och fick massor av scrapbooking tips

Oktober
I oktober virkade jag ett litet rådjur till min vän C


Och så var jag på scrapträff, helt fantastiskt! Att kunna gå dit har varit ett av mina stora mål och nu har jag kommit dit, wohooo!

Och så hade jag halloweenfest

November
I November hände det ofattbara, jag blev singel igen, efter sju år tilsammans. Jag trodde att mitt liv var slut men nu känns det ljusare. Jag trivs superbra i mitt nya hem

December
I december hade jag 6-årskalas för min älskade fina systerson

Annars har december har varit full av julförberedelser och jakten på julkänslorna. Tyvärr kom det aldrig några julkänslor men det bästa är att det blir jul igen så jag får en ny chans

Jag är supertaggad för ett nytt år
GOTT NYTT ÅR KÄRA VÄNNER!!!

7 kommentarer:

Aase sa...

Ja ett år av många och stora händelser... En del ljuvliga, andra svårare att förstå och kanske komma vidare i. En del har enbart gett glädje och stolthet över ens egen förmåga.....

Hoppas 2012 blir ett bra år! Ett år av hopp, tro och kärlek!

Kram till dig!!! Aase

Mahlin78 sa...

Vilken härlig resumé! Hoppas att 2012 blir ett minst lika bra år! Gott nytt och stor kram ♥

Annika GW sa...

Gott Nytt År! Ser fram emot nya inspirerande måndagsfilmer! / Annika

Pysselfarmor sa...

Hittade på krokiga vägar i cyberspacen fram till dig....oj oj vilken livsresa du gjort! Du skapar fantastiskt vackra tavlor!

Önskar dig ett väldigt Gott Nytt År!

frisky frog sa...

Jag är övertygad om att ditt 2012 kommer att bli super.
/Gott nytt år!

hennihenni sa...

Vilket händelserikt år du haft, med både bra och dåliga saker. År 2012 blir säkert ett fint år, jag har en sådan känsla :)

Hegu sa...

Vad roligt att läsa om ditt år! Det verkar ha varit händelserikt med både roliga och tråkiga händelser...

Gott nytt år!
Helen