tisdag 22 november 2011

Välkommen hem till mig

Nu har jag bott här i två veckor, allt börjar falla på plats, det känns fortfarande lite tomt på väggarna och så men nu ska ju snart julpyntet upp :-)

Köket som går i rosa, rött och turkost just nu

En liten vimpel fick hänga i fönstret istället för en gardin


Vardagsrummet/pysselrummet. Nu har jag ju inte lyxen att ha ett eget pysselrum längre så nu har jag delat upp vardagsrummet

Jag ska organisera klart först och sen filma så ni får se pysseldelen mer i detalj

Här är utsikten från soffan

Myshörnan

Te har en väldigt central del i mitt liv :-)


Hoppas ni har en underbar dag
KRAM

10 kommentarer:

Stina Glaas sa...

Det ser jättemysigt ut! Och vilken ordning du har i pysselhörnan! Och det är klart att den ska vara i vardagsrummet, det heter ju var-dags-rum. :-D
Kram!

Sofia-Sobeide sa...

Så mysigt det ser ut! :) Det är faktiskt ganska praktiskt med pysselrum i vardagsrummet. Mitt pysselrum är ett pyssel-loft vilket innebär att jag sällan är där utan släpar ner allt garn till vardagsrummet ->ständigt kaos både i vardagsrummet och pysselrummet....

hennihenni sa...

Det ser väldigt hemtrevligt ut! Alltid kul att se andras pysselutrymmen också.

Therese sa...

Vad fint du har det, gillar särskilt köket då jag är inbiten rosafantast! Försöker lista ut vilket hus du bor i genom att titta ut genom dina fönster, men lyckas inte ;)

Lena sa...

Så hemtrevligt och iordning du har fått det så snabbt!!

Kram Lena

Myricas Farmor sa...

Vilken fin pysselhörna ordning och reda, det skulle jag nog behöva.
Ha det gott
kram

Aase sa...

Oj vad fint du redan fått det, gillar din vimpel i fönstret
Verkar vara ljust och fint det är toppen. Ska ta mig ner i källaren för att hämta upp mina advenstsaker imorgon det ska bli mysigt

Kram Aase

Mahlin78 sa...

Så fint du har det! Åh kul och få se en skymt av din nya lya :-) Te borde vara en central del i allas liv *hahaha*

Anette sa...

Tack för visningen, jättefint och mysigt.

Kramar @nette

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Så fint du fått det och så snabbt. När jag flyttar brukar det ta månader innan jag ens är i närheten av hur du har det ;)