söndag 23 oktober 2011

Nybörjarkurs i nålfiltning

Äntligen är det dags att lansera kursen jag har arbetat på ett tag. i denna kurs får du lära dig de grundtekniker och tips du behöver för att filta söta figurer. I kursen går jag också igenom hur du filtar fyra speciella projekt, en luvnisse, ekollon, en uggla och platta figurer med hjälp av pepparkaksformar.
Pris: 250:-


Detta innehåller kursen
  • En utskrivbar pdf som i bild och text beskriver tekniker och fyra speciella projekt steg för steg
  • Tre månaders tillgång till en blogg som innehåller videos där jag visar alla tekniker och även de fyra  projekten. (vill du förlänga tillgången till bloggen kostar det 20:-/tre månader
  • Möjlighet till att få hjälp av mig personligen via mail eller irl om du är i linköpingstrakten
  • Möjlighet att vara med i en flickr-grupp där du kan dela med dig av det du skapar och diskutera med andra kursdeltagare.
Skicka ett mail till mig för att anmäla dig.
KRAM/Veronica

Inga kommentarer: