tisdag 11 oktober 2011

Måndagsfilmen - Ett album

OBS ibland går halloweenmusik igång detta är en tidigare film som av någon anledning går igång av sig själv, scrolla bara ner och stäng av den filmen så slipper nimusiken. Jag ska försöka fixa det, vet bara inte riktigt hur än...

Något försenat kommer här veckans måndagsfilm som är en genombläddring av ett av mina album. Jag tänkte att det kanske skulle vara kul att se hur ett färdigt album kan se ut hos mig där jag även har blandat storleken på layouterna.


Hoppas ni får en underbar dag
KRAM!

4 kommentarer:

sonja lövgren sa...

Vad kul att se och att man faktiskt kan blanda olika storlekar. Vad duktig du är vilka underbara layouter! Kram Sonja

Joanna sa...

Jag tittar på videon hemma (vågar inte titta hät på jobbet hihi) men men din utlottning? Tog inte den slut i fredags eller har jag dåligt minne? (mycket möjligt *skratt*)

Nystanet Woolly I sa...

Hej, kul med filmerna, men jag undrar. Hur stänger man av den där Hallowenlåten som kommer automatiskt på din sida. Det blir svårt att höra bägge samtidigt.
Ha en fin dag

Veronica Tingvall sa...

Joanna: OJ det har du ju rätt i det har jag aldeles glömt bort... jag drar en vinnare ikväll

Nystanet: Jag tror kanske jag har fixat det nu, det är en envis film som går igång av sig själv så om du fortfarande hör det, scrolla bara ner så kan du stänga av