måndag 12 september 2011

Nu är jag egen företagare, det måste firas med en utlottning

Japp, våga skapa är nu mitt eget företag :-) Egentligen har jag varit igång ett litet tag men det tar ju ett tag innan bitarna faller på plats. Fortfarande har jag tusen idéer och inte alls tid att genomföra allt. Hälften av företaget ska vara försäljning av olika hantverk och mönster, den andra delen ska vara kurser. Jag hoppas ni vill följa med mig på min resa.

Jag har öppnat en etsy-shop och en epla-shop så jag hoppas ni kanske vill kika in där. Mina närmaste planer är att nylansera en nybörjarkurs i nålfiltning och att släppa ett virkmönster till dockan Liva.

Jag vill naturligtvis fira att mitt nya företag är igång och det bästa sättet att göra det är ju en utlottning så nu lottar jag ut en chans att vinna en personlig tavla. För att ha en chans att vinna behöver du bara länka till min utlottning i din blogg och sedan lämna mig en kommentar i det här inlägget. Har du ingen egen blogg får du gärna tipsa via facebook eller bara lämna en kommentar. Jag drar en vinnare fredagen den 7e oktober. Lycka till!


Lite info om mina tavlor:
Jag skapar lekfulla tavlor av dina foton och de ord du själv vill ha med. Temat på tavlan bestämmer du. Varje tavla är helt unik.

Pris för en canvastavla 30cm x 24cm är i vanliga fall:
350:- inklusive moms och porto

Tavlorna målas på uppspänd canvasduk. För att få en lekfull collagekänsla används många olika material och texturer som till exempel band, papper, pärlor, gesso, glitter, akrylfärg, etc.

En beställning tar ca en vecka att bli klar från att jag har fått dina foton. 

Hoppas ni haren fin dag, KRAM! 

18 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt. Gratulerar och lycka till med företaget. Jag köper mönster till Liva så fort det kommer. Väntar jättemycket. Självklart vill jag vara med i utlottningen. Kram från Carina

Carolin Falk sa...

Grattis!!!! Du är såå duktig och kreativ! Blir lika förundrad varje gång jag är inne och kikar på dina alster! Stor kraaam

Christine sa...

Underbart att du har tagit steget. Självklart länkar jag överallt jag kan. Och hoppas på vinst!

Stor kram!

Malin sa...

Stort grattis och lycka till! Jag ser fram emot att få följa dig och se dina alster.
/Malin

Joanna sa...

Grattis till företaget! Självklart tar man chansen när man får den. Länkar i min blogg

Nystanet Woolly I sa...

Grattis vad roligt. Jag håller med de andra, det skall bli roligt att följa dig.
Och den där nålfiltningskursen... den vill jag gå.
Lycka till
/Linda

Nystanet Woolly I sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Emelie sa...

Jag har ju ingen blogg så jag kan länka men å andra sidan har jag ju fått en superfin tavla redan! :-)
Kram!

Sara Klint sa...

Wow! Hittade din fina blogg nu på morgonen när jag googlade på fina dockor att virka. Ett tomtebobarn blir det direkt. Går det att köpa mönstret till Vendela? Länkar hit från facebook då jag inte har någon blogg.

Veronica Tingvall sa...

Hej Sara, va kul att du hittade hit :-)
Något mönster på Vendela finns tyvärr inte men eventuellt kommer det mönster på en liknande docka i framtiden.
Lycka till med din tomteboflicka!

Annika kort & gott sa...

Vad spännande att starta sitt eget företag, stort lycka till!
kram Annika

Anonym sa...

Lycka till med dina företag. Skulle gärna vilja vinna en av dina fina tavlor.

Har följt din blogg i ett par år men det är först nyligen jag upptäckte att du är kompis med en av mina kompisar. Jag känner Emelie, Linus och nu också lilla Minna!

Kram Mirjam

Anonym sa...

Åh, vad roligt med en utlottning, hänger gärna på! Delar det gör jag på FB, då jag inte har någon blogg!

Kram Kicki

kicki_nr1@yahoo.se

Savina sa...

Hallå!
Vad kreativ och inspirerande du är! :)

Savina.gallardo@gmail.com

MissNomore sa...

Grattis med eget företag!
Är imponerad av dina otroligt fina nålfiltade dockor,underbart fina är dom. Jättefina tavlar gör du oxo.
Delar på FB...

CarpeDiem sa...

Jag gillar verkligen det du gör! Helt rätt att du startar ett företag, önskar dig stort lycka till. Självklart vill jag vinna en tavla som du gör! Bara att hoppas turen är på min sida :)
Här är mitt inlägg i min blogg om denna utlottning: http://carpediem-livskraft.blogspot.com/2011/09/utlottning-hos-vaga-skapa-raffle-at.html

Unknown sa...

Ser fram emot dina kurser och jag önskar dig all lycka till vännen
Kram Lotta
http://lottist.blogspot.com/

Koneko sa...

Jag tipsar mina vänner på fb om tävlingen men hoppas såklart att jag vinner :)