söndag 31 juli 2011

week in the life -söndag

Här kommer veckans sista sammanfattning. Imorgon börjar virkalongen och så har jag ett litet roligt avslöjande som har med nya bloggen att göra :-) Men här kommer dagen i foto och text:
Dagen påbörjades 06.20 och fortsatte med de vanliga morgonbestyren. Jag passade på att plugga lite på morgonen också. Idag hade jag på mig mitt nya linne som är gult med volanger. Jag ÄLSKAR ju verkligen gult just nu men det härär mitt första gula klädesplagg, volanger är också väääldigt fint tycker jag. D's kommentar var dock, vilket slöseri med tyg... hihi han är så så rolig ibland (ganska ofta faktiskt men säg inte att jag har sagt nåt). 

Åkte iväg till designat och räknade lite fler varor, åt lunch (kesoplättar) och räknade sen lite till. Sen gick vi till klippet och fyndade lite småplock 

Väl hemma försökte jag strukturera upp mitt liv lite mer. Det känns som att jag är en bra bit påväg att ha bra rutiner som pasar mig men lite finns kvar att klura ut. Solen lyste, jag drack proteindrink med bläbär, det var rätt skönt. 

Har jag sagt att jag älskar min baden-baden, hellst skulle jag vilja bo i den tror jag, hihi.  

Middag blev sesamnuggets med coleslaw, det var mumsigt. Efter mycket letande lyckades jag också hitta en ny bok att lyssna på så det var trevligt, riktigt bra verkar den också - Love You More av Lisa Gardner 

Sen packeterade jag lite grejer som ska säljas, var så galet trött men med lite te så går det mesta 

Såg film, virkade, stickade lite, myste och struntade att kämpa emot tröttheten. My best friends girl -riktigt bra film faktiskt 

Sen lite mys med Bosse och så bloggning på det. Nu-sängdags!
Planen idag var att städa men det blev inte av, rätt imponerande och skrämmande att jag inte har dokumenterat nån städning den här veckan, det är inte pga fula foton eller så utan pga att jag faktiskt inte har städat...pinsamt! 

Inga kommentarer: