torsdag 21 juli 2011

Virkalong på gång

Nu planerar jag för fullt för en ny virkalong, denna gång är temat sagor. Det blir ett hemligt mönster som läggs ut del för del med några dagar emellan . Steg för steg virkar vi så tillsammans en liten figur av något slag. Jag hoppas ni vill vara med. Det finns möjlighet att få vägledning och stöttning av mig via mail om man inte är så  virkvan. Låna gärna bilden och sprid i era bloggar så vi blir riktigt många. 
 Den 1 augusti kör jag igång med första delen, innan dess kommer jag att lägga ut lite information om material som behövs etc. 

Skriv gärna en liten kommetar om du planerar att vara med så ska jag sammanställa en lista sedan med alla som virkar tillsammans :-)
Hoppas ni harhaft en härlig, kreativ dag
Kram/Veronica 

36 kommentarer:

Nystanet Woolly I sa...

Oh vad kul, jag är med!

Joanna sa...

välkommen tillbaka till virkningens värld :) har saknat dina filurer. Och banne mig tror jag att jag ska vara med, första gången jag är med på en vikalong.

Mie sa...

Det lät jättekul med en virkalong... är gärna med!

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Vad kul! Jag tror nog att jag kommer vara med :)

Viktoria sa...

Hej! Vad spännande! Det låter som en grej jag skulle vilja prova. Jag siktar på det! :)

Anonym sa...

Jag vill jättegärna vara med.Carina

Veronica Tingvall sa...

Åh va kul att du vill vara med Carina./Veronica

Myricas Farmor sa...

Ja det skulle vara kul att vara med, jag gillar sagor med tomtar och troll.
HA en bra dag

Emma sa...

Å jag vill absolut vara med!!

Veronica Tingvall sa...

Emma Sanna, va kul att du vill vara med och virka :-D
Kram/Veronica

CT sa...

Åh, detta vill jag så gärna vara med på! Har läst om flera virkalongs nu och blivit så sugen på att pröva på nån!!! Sign me up! =) Kramen!

Debbie sa...

Ja! Jag är med!

Villa Frejas bokblogg sa...

Det låter roligt, jag ska försöka hinna vara med.

Soili sa...

Hurra,hurra,hurraaaa!!!!!
Superkul att du är tillbaka.Var med och gjorde månadsdockorna förra våren.Några har jag och några har fått nya hem.
Självklart hänger jag på låset.

Margita sa...

Jag vill gärna vara med och det är första gången så jaag hoppas att jag klarar det

ÄNGLASTINA sa...

Kul, klart man vill vara med.

Anonym sa...

Hmm... kanske något man skulle prova. Behöver alltid nya roliga saker till förskolan och virka var några år sen jag gjorde. Kul idé!

Anonym sa...

Jag är gärna med, va kul att du är tillbaka med virkningen igen.
Har virkat några av dina månadsdockor.
Hälsningar Kerstin

bitte71 sa...

Jag får se om jag är med - låter roligt iaf!
Kram

Helena sa...

Låter kul! Jag har inte varit med tidigare, så ska bli kul att prova.

Hanna sa...

Hej! jag hoppas på att kunna vara med.. har aldrig varit med i en virkalong förut!

Veronica Tingvall sa...

Åh va kul att du vill vara med Kerstin, Kram/Veronica

Maya Isaksson sa...

Detta låter kul, min virkning har varit sorgligt åsidosatt ett tag nu så kanske detta kan få igång mig igen :) Jag testar hänga på och hoppas att det inte slutar med ännu en halvfärdig figur i mitt virkskåp ;)

Anonym sa...

Jaaaa..... Vill gärna vara med. Första gången för mig med men är inne och läser din blogg varje vecka.

/Anna

Carro sa...

Hej! Vad roligt jag är gärna med!
Super1
H/ Carro

Linnéa sa...

hej! hittade hit precis. så fina saker du gör! verkligen impad.

jag är gärna med i virkalongen. upptagen nästa vecka dock, men kanske kan hoppa på lite efter...

ha det fint /korpdotter

(här bor jag: www.lugnadig.nu )

Rebecca sa...

Vad roligt ^^ klart man vill vara med!

Rebecca sa...

Vad roligt ^^ klart man vill vara med!

Sandra sa...

Nu har jag köpt garn, så jag ska försöka mig på det här trots att jag är nybörjare... Har ju experten nära! :-)

Margithahttp://hobby.carismacandy.com sa...

Jag vill gärna vara med jag med :) . Nu ska jag kolla in vad jag ska ha för garn.

Margitha

Margitha sa...

Jag starta mig en ny blogg.

Emilia sa...

Jag är på ;)

Kicki O sa...

Det ska bli kul! Jag har faktiskt hunnit sakna månadsdockorna!

Bodil sa...

Vill också gärna vara med.

Kaninmamman sa...

Låter skoj!

Ska försöka följa med jag också! :D

Ewa-Mari Trinella sa...

Hej jag hoppas få mönster så här elva år senare
Hälsningar Ewa-Mari